کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در فارس تنها یک قربانی داشت

ایلامی گفت: متاسفانه با فوت یک نفر در فارس به دلیل ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته آمار جان باختگان به سه هزار و ۷۲ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اورنگ ایلامی»، امروز (سه شنبه 23 دی) با اشاره به آمار کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: انجام بیش از 575 هزار تست تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 164 هزار و 179 مورد رسیده است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: متاسفانه با فوت یک نفر در فارس به دلیل ابتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته آمار جان باختگان به سه هزار و 72 نفر افزایش یافت.

وی اضافه کرد: 475 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شده اند که 96 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

ایلامی با اشاره به شمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی در استان فارس بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون، 159 هزار و 615 نفر بهبود یافته اند.

وی تصریح کرد: سیر نزولی روند ابتلا به کرونا در فارس نباید منجر به سهل انگاری مردم در عمل به نکات بهداشتی کرونا شود زیرا می تواند به موج جدیدی از شیوع تبدیل شود.

کد خبر 1014809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha