​دیوارچینی ۷۰ درصد مسکن محرومان در گلستان به اتمام رسید

خسروی گفت: از مجموع ۳ هزار سهمیه استان گلستان در طرح مسکن محرومان، دیوارچینی ۷۰ درصد واحدها معادل ۲ هزار و ۵۰ واحد مسکونی به اتمام رسیده است.

«داود خسروی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سهمیه استان گلستان در طرح مسکن محرومان احداث سه هزار واحد مسکونی بود که سهم شهرستان گرگان ۲۵۰ واحد مسکونی بوده که با استقبال مردم و حمایت بنیاد مسکن گلستان این ‌میزان به ۲۷۰ واحد مسکونی افزایش یافت.

 

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان ادامه داد: کلنگ زنی ساخت مسکن محرومان در روستای دودانگه گرگان در راستای اجرای طرح احداث مسکن محرومان در شهرستان گرگان بود که در حال حاضر دیوارچینی آن انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه ۲۷۰ واحد مسکونی طرح مسکن محرومان شهرستان گرگان به بانک های عامل معرفی شد و انعقاد قرارداد آن انجام شده است، بیان کرد: تاکنون ۲۳۸ واحد پی کنی شده و 234 واحد فونداسیون و 210 واحد ستون و 181 واحد دیوارچینی انجام شده است.

 

خسروی، میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای کلنگ زنی شده را 65 درصد اعلام کرد و افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی 25 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و 40 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه 15 ساله به متقاضیان اختصاص یافته و نظارت، طراحی و صدور پروانه برای این واحدهای مسکونی به صورت رایگان در نظر گرفته شده است.

 

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان تأکید کرد: با توجه به اینکه امسال در صنعت ساختمان شاهد تورم مصالح بودیم تمامی واحدهای مسکن محرومان تکمیل نشده اما تاکنون واحدهای مسکن محرومان شهرستان گرگان 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

وی اضافه کرد: در صورت حمایت سایر دستگاه های اجرایی مانند کمیته امداد گلستان پیش بینی می شود بخش قابل توجهی از این واحدهای مسکونی تا دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد.

 

خسروی خاطرنشان کرد: از مجموع 3 هزار سهمیه استان گلستان در طرح مسکن محرومان، پی کنی 2 هزار و 898 واحد مسکونی شروع شده و دیوارچینی 70 درصد واحدها معادل 2 هزار و 50 واحد مسکونی به اتمام رسیده است و تنها کارهای داخلی ساختمان باقی مانده است.

 

کد خبر 1014844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha