لزوم توجه به دیدگاه معرفتی در برنامه های دهه فجر استان فارس

حجت الاسلام رضایی گفت: نباید با افراط در نگاه تکریمی از محتوا در اجرای برنامه های دهه مبارک فجر غافل شویم بلکه باید دیدگاه معرفتی را در اولویت های برنامه های دهه فجر استان قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌الاسلام «محمد رضایی»، امروز (سه شنبه  23 دی) در جلسه بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فارس گفت: مردم ما انقلابی و دیندار هستند و باید در 42 سالگی انقلاب اسلامی، علاقه مردم به انقلاب را به اثبات برسانیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: لازم است تا برگزاری برنامه های امسال استان فارس در دهه مبارک فجر از نگاه    تکریمی و شعاری محض پرهیز شود.

وی اضافه کرد: نباید با افراط در نگاه تکریمی از محتوا در اجرای این برنامه ها غافل شویم بلکه باید دیدگاه معرفتی را در اولویت های برنامه های دهه فجر استان قرار دهیم.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با در نظر گرفتن 80 میلیون مخاطب به انجام برسد و تنها گروه و قشر خاصی را شامل نشود.

وی با تاکید بر ظرفیت صدا و سیمای مرکز فارس در این زمینه بیان کرد: صدا و سیما باید سلیقه و علاقه پنج میلیون جمعیت استان فارس را در نظر بگیرد تا هر نفر به هر شکل بتواند علاقه خود را به انقلاب ابراز کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: وحدت و همبستگی ملی، بصیرت افزایی، امید آفرینی و دشمن شناسی در اجرای برنامه‌های دهه فجر استان باید مورد توجه قرار بگیرد و از ظرفیت مجازی حداکثر استفاده نیز به عمل آید.

کد خبر 1014885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha