سیاست برون‌سپاری امور به هنرمندان به صورت جدی پیگیری می شود

غیاثی گفت: ایجاد زیرساخت‌های تشکل‌های هنری نیازمند توانمندسازی و منسجم‌سازی است و نقش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سپردن کارها و امور به هنرمندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علی غیاثی» در مراسم معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد ارس اظهار داشت: در حوزه فرهنگی بسترهای اداری بیشتر برای حمایت و سیاستگذاری است و تلاش کرده ایم در چند سال گذشته از تصدی گری به سمت حمایت و سیاست گذاری فعالیت‌های فرهنگی حرکت نماییم و تصدی گری امور را به هنرمندان بسپاریم تا بتوانیم بخش اقتصاد فرهنگ و هنر را بیش از گذشته فعال کنیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های تشکل‌های هنری نیازمند توانمندسازی و منسجم‌سازی است و نقش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سپردن کارها و امور به هنرمندان است و از این رو باید با ایجاد تشکل‌های قوی و منسجم به تحقق امور پرداخته شود.

وی اجرای طرح خواهرخواندگی شهرهای مرزی با کشورهای همسایه که توسط شورای توسعه پایدار مصوب شده را در منطقه آزاد ارس خواستار شد و افزود: توسعه ارتباطات فرهنگی با کشورهای همسایه زمینه ساز تقویت اقتصادی برای فعالین و کشور می باشد که انتظار می رود با توجه به ارتباطات خویشاوندی و روابط فرهنگی مشترکی که بین منطقه آزاد ارس و کشورهای همسایه وجود دارد این ارتباط پررنگ تر و پرثمره تر شود.

همچنین در این مراسم ابراهیم نصیری، عملکرد چند ساله خود در دوره تصدی گری مدیریت حوزه مدیریت فرهنگی هنری و نمایندگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارس را تشریح کرد.

بنابر این گزارش، در پایان از زحمات ابراهیم نصیری بعنوان نماینده سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در منطقه آزاد ارس تجلیل و سعید شیرمحمدی به عنوان مدیرکل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد ارس معرفی شد.

کد خبر 1014911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha