برنامه‌های گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش بر مبنای توسعه مشارکت‌های مردمی باشد

فرماندار شهرستان قرچک گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش بر مبنای توسعه مشارکت‌های مردمی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک گفت: هفته شوراهای آموزش و پرورش ظرفیتی برای توسعه مشارکت‌های مردمی در تحقق اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت است.
خطیبی افزود: شورای آموزش و پرورش بعنوان بالاترین ستاد تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی اهداف آموزشی و پرورشی هر شهرستان می‌تواند با کمک مسئولان، خیرین، اولیای دانش آموزان، فرهنگیان و نخبگان گام‌های مؤثری بردارد.
وی این شورا را تاثیر گذار در ارتباط دو سویه مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: شوراهای آموزش و پرورش تجلی مشارکت مردم و مسئولان در امر تعلیم و تربیت هستند؛ به همین منظور برنامه‌های این هفته و هدف از برگزاری آن باید به درستی برای شهروندان تبیین شود.
فرماندار قرچک بیان کرد: توجه به نیازهای نیروی انسانی سیستم تعلیم و تربیت، توسعه و تجهيز فضاهای موجود، ارتقای کیفیت آموزش، افزایش فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی در مدارس و ارتقای فعالیت‌های پرورشی در چارچوب تعالیم اسلامی امری ضروری است که شوراهای آموزش و پرورش بر این مبنا حرکت خواهند کرد.
گفتنی‌است، رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش قرچک به منظور برنامه‌ریزی برای هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش(۲۴ لغایت ۳۰ دی‌ماه) با فرماندار شهرستان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

کد خبر 1014933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha