بازروایی وصیت نامه شهید «شهرام عظیمی» توسط کانون مهرپویان یانچشمه

بهارلویی گفت: وصیت نامه شهید «شهرام عظیمی» در قالب رویداد ملی روح مقاومت توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه بازروایی شد.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: وصیت نامه شهید «شهرام عظیمی» در قالب رویداد ملی روح مقاومت توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه بازروایی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: استقبال نوجوانان و جوانان از این برنامه فرهنگی ایثار و شهادت بسیار خوب بود و تلاش خواهیم کرد تا در دیگر برنامه ها نیز شهدای این شهر معرفی شود.

 

 وی ادامه داد: طرح روح مقاومت به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با هدف ارج نهادن به جایگاه والای شهدای برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

بهارلویی گفت: مهمترین هدف این طرح ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی ایثارگری و فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل امروز است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه افزود: در دوران دفاع مقدس جلوه بسیار خوبی از رشادت ها و ایثارها به نمایش گذاشته شد که باید این فداکاری ها بیان شود تا نسل امروز بداند که این امنیت و آزادی را به آسانی به دست نیاورده ایم.

 

شهید والامقام «شهرام عظیمی» در تاریخ 10 شهریور سال 1349 در استان خوزستان به دنیا آمد و در تاریخ 19 دی سال 66 در جزیره مریوان بر اثر اثابت ترکش به شهادت رسید.

 

وصیت نامه شهید والامقام «شهرام عظیمی» بشرح زیر است:

 

 

 

کد خبر 1015000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha