۴ مقام برتری کشوری جشنواره «مالک اشتر» به شهرستان جهرم رسید

احمدی گفت: بسیجیان شهرستان جهرم در جشنواره «مالک اشتر» موفق به کسب چهار عنوان کشوری شدند.

«غلامعلی احمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بسیجیان شهرستان جهرم هر سال در جشنواره «مالک اشتر» موفق به کسب عناوین متعدد کشوری و استانی می شوند.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم افزود: امسال نیز بسیجیان شهرستان جهرم با کسب چهار عنوان برتر موفق شدند تا در جشنواره «مالک اشتر» همچنان پرچم این شهرستان و استان فارس را در سطح کشور به اهتزاز درآورند.

 

وی به عناوین کسب شده توسط بسیجیان شهرستان جهرم در جشنواره کشوری «مالک اشتر» اشاره کرد و گفت: پایگاه نمونه کشوری «امام حسین (ع)» در رده برترین پایگاه های مقاومت موفق به کسب عنوان پایگاه برتر و اسوه کشور شد.

 

احمدی ادامه داد: همچنین حوزه مقاومت بسیج «بقیه الله (عج)» شهرستان جهرم نیز موفق شد تا به عنوان حوزه مقاومت برتر کشوری در رده محلات معرفی شود.

 

وی به دیگر رتبه های شهرستان جهرم در جشنواره «مالک اشتر» اشاره کرد و اظهار داشت: حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان جهرم نیز در این راستا به عنوان رده برتر قشر در سطح کشور معرفی شد.

 

فرمانده سپاه جهرم خاطرنشان کرد: همچنین برترین گردان «بیت المقدس» بسیج نیز به گردان «بیت المقدس» از حوزه مقاومت بسیج «بقیه الله (عج)» رسید که در جشنواره سراسری «مالک اشتر» مورد تقدیر قرار گرفت.

 

احمدی در پایان از بسیجیان، فرماندهان و مسئولان حوزه ها و پایگاه های مقاومت شهرستان جهرم که با تلاش و پشتکار خود زمینه ساز کسب این عناوین درخشان در سطح کشور شدند قدردانی کرد.

 

به گزارش شبستان، پایگاه مقاومت بسیج «امام حسین (ع)» که در این دوره جشنواره «مالک اشتر» حائز مقام برتر کشوری شده در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز با نام کانون «دوستان آسمانی» فعالیت های قابل توجه و ویژه ای دارد.

 

کد خبر 1015069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha