حوزه های علمیه در تعلیم و تربیت اسلامی و ترویج عقاید مذهبی از اهمیت بالایی برخوردارند

خادمی با اشاره به نقش حوزه های علمیه در ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی، گفت: هر کمکی که بتوانیم در جهت حمایت از طلاب و گسترش حوزه های علمیه بکار خواهیم بست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز (24 دی) در کارگروه حوزه های علمیه و مرکز خدماتی ستاد اقامه نمازاستان، اظهار داشت: حوزه های علمیه در تعلیم و تربیت اسلامی و ترویج و گسترش عقاید مذهبی، از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

 

استاندار لرستان افزود: با توجه به نقش برجسته و خدمات ارزشمند حوزه های علمیه ، در این خصوص آنچه که در توان داریم و هر کمکی که بتوانیم در جهت حمایت از طلاب و گسترش حوزه های علمیه بکار خواهیم بست. 

 

وی در خصوص تامین زمین برای احداث حوزه علمیه خواهران، گفت: به این منظور می توان با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی از زمین هایی که کاربری فرهنگی دارند استفاده کرد. 

 

خادمی با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کشور، خاطرنشان کرد: برای تهیه مسکن طلاب می‌توان با تشکیل تعاونی طلاب و از طریق این طرح اقدام کرد و در ادامه پیگیری لازم را اداره کل راه و شهرسازی بعمل آورند.

 

استاندار لرستان در خصوص تکمیل پروژه‌های مربوط به این کارگروه با اشاره به سال جهش تولید و اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام گفت: با توجه به محدودیت های مالی هدف اصلی  تکمیل پروژه ها و رویکرد ما به سمت پروژه هایی است که امسال تمام می شوند. 

 

کد خبر 1015077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha