بزرگداشت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در مساجد با محوریت کانون های فرهنگی

حجت الاسلام شکری با عرض تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: آئین بزرگداشت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در مساجد با محوریت کانون های فرهنگی برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: سیاه پوش کردن مساجد و برپایی نشست های تبیینی و معرفتی با هدف شناخت حضرت زهرا(س) از محورهای اصلی برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام فاطمیه دوم است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: حضرت زهرا سلام الله علیها، یگانه الگوی بشریت است که با باور به مقام عرشی آن حضرت بسیاری از مشکلات و مسائل جامعه مرتفع می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت مقام حضرت زهرا سلام الله علیها بیان کرد: ایستادگی، ولایت پذیری، ایمان و دیگر صفت های برجسته شخصیتی حضرت زهرا سلام الله علیها نیازمند تبیین و تشریح دارد و برای این منظور امامان مساجد سهم اساسی دارند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، یکی از بهترین زمان هایی است که فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب گروه های تشکیلاتی و منسجم با سیاه پوش نمودن مساجد پای منبر وعظ و خطبه ائمه مساجد می نشینند و از محضر آنان در جهت تقویت باورهای ایمانی و الهی خویش بهره مند می شوند.

 

حجت الاسلام شکری در پایان عنوان کرد: برنامه ریزی های صورت گرفته در جریان طرح ایران قوی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهت تقویت باورهای ایمانی و الهی در حال انجام است و فاطمیه یکی از آن رویکردهای شاخص و اساسی در نهاد طرح ملی ایران قوی است. 

 

 

کد خبر 1015079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha