کانون های برتر در طرح ملی ایران قوی تجلیل می شوند/ارائه بسته های تشویقی

حجت الاسلام والمسلمین روحانی طرح ملی ایران قوی را رقابتی سالم و مبتنی بر نیازهای روز جامعه دانست و از تهيه بسته هاي تشويقي جهت افزايش مشارکت کانون های مساجد قم در این طرح خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سعید روحانی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به دومین رویداد ملی فهما گفت: دومین رویداد ملی فهما در قالب طرح «ایران قوی» در سراسر کشور در حال برگزاری است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم افزود: این طرح همزمان با هفته دفاع مقدس آغاز شده است و تا دهه مبارك فجر ادامه خواهد داشت.

 

وی در ادامه طرح ملی ایران قوی را رقابتی سالم و مبتنی بر اقتضائات روز جامعه دانست و افزود: شناسایی و توانمندسازی استعداد های فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریان سازی گفتمان ایران قوی، ترویج روحیه امید و تلاش و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی از اهداف طرح ایران قوی است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی تاکید کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و محدودیت های کرونایی، ولی با رعایت پروتکل های بهداشتی این طرح با قوت در حال انجام است.

 

وی در ادامه به برخی فعالیت های این ستاد برای مشارکت بیشتر کانون ها اشاره کرد و گفت: برای افزایش مشاركت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در طرح ملی «ایران قوی» بسته های تشویقی مختلفی برنامه ریزی شده است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی افزود: بدین منظور بسته های تشویقی در دو قالب بسته های تشویقی هفتگی و بسته های تشویقی برترین ها برنامه ریزی شده است.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم تصریح کرد: این مشوق ها در قالب قرعه کشی و بصورت هفتگی برنامه ریزی شده است که بر اساس رشد امتیاز کانون ها در هر هفته به تعداد 32 کانون ارائه خواهد شد.

 

وی ادامه داد: اهداء مبلغ 3میلیون ريال به قید قرعه به 2 کانون با رشد حداقل 2000 امتیاز در هفته ، اهداء مبلغ 2 میلیون ريال به قید قرعه به 3 کانون با رشد حداقل 2000 امتیاز در هفته و اهداء مبلغ یک میلیون ريال به قید قرعه به 5 کانون با رشد حداقل 1000 امتیاز در هفته ازمهمترین بسته های تشویقی هفتگی می باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان اینکه مشوق هایی نیز برای کانون های برتر با عنوان بسته های تشویقی برترین ها در نظر گرفته شده است، گفت: اهداء مبلغ 20میلیون ريال، 10میلیون ریال و 5میلیون ريال به تمام کانون هایی که موفق شوند تا تاریخ 22 بهمن 99 به ترتیب حداقل 20000، 18000 و 15000امتیاز کسب کنند.

 

وی یادآور شد: همچنین به قید قرعه به 10 کانونی که در تاریخ 22 بهمن 99 حداقل 10000 امتیاز داشته باشد، مبلغ 500.000 تومان اهدا می شود.

 

کد خبر 1015175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha