۱۲۰ دستاورد قرآنی آستان مقدس امام حسین(ع) در سال ۲۰۲۰

دارالقرآن کریم در استان مقدس امام حسین(ع) در طول سال ۲۰۲۰ میلادی باتوجه به شیوع ویروس کرونا توانستند ۱۲۰ فعالیت قرآنی را در داخل و خارج از عراق برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از dar-alquran، با شیوع بیماری کرونا از اوایل سال 2020 میلادی در عراق، مدیریت دارالقرآن کریم آستان مقدس امام حسین(ع) به اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و تعطیلی عمومی و کاهش ساعت های کار اقدام کرد. با این وجود دارالقرآن کریم در سال گذشته بیش از 120 فعالیت قرآنی در داخل و خارج از عراق انجام داده است.

 

«حسن منصوری» رئیس بخش دارالقرآن کریم در آستان مقدس امام حسین(ع) گفت: این بخش بیش از 120 فعالیت قرآنی در سطح داخلی و بین المللی در زمینه های مختلف قرآنی انجام داده است.

 

منصوری افزود: این فعالیت های قرآنی از طریق بسترهای الکترونیکی برگزار شدند. استفاده از برنامه های شبکه های اجتماعی برای حفظ برخی از سوره های قرآن کریم از جمله سوره حجر، سوره محمد و فعالیت های متنوع دیگر از جمله رویدادهای مذهبی انجام گرفته است.

 

وی ادامه داد: فعالیت های حضوری در رویدادهای قرانی سال 2020 با رعایت پروتکل های بهداشتی و مورد تایید مسئولان ذی صلاح انجام شده است.

 

منصوری گفت: راه اندازی طرح روز جهانی قرآن کریم و فارغ التحصیلی بیش از 400 حافظ زن و مرد از دانشگاه های عراق از جمله مهم‌ترین فعالیت های دارالقرآن کریم در سال 2020 میلادی بوده است. برپایی همایش ها و سمینارهای علمی با همکاری دانشگاه های داخل و خارج از عراق از برنامه های دیگر دارالقرآن کریم است.

کد خبر 1015191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha