راه توسعه کشور از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: راه توسعه کشور از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا به همراه  سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش با صدور پیامی مشترک هفته شوراهای آموزش و پرورش را گرامی داشتند.

در این پیام آمده است:
آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد گسترده اجتماعی، ماهیت و کارکردی مشارکتی داشته و تحقق این مهم نیازمند برقراری تعامل سازنده با اولیا و دستگاه‌های تاثیرگذار در حوزه تعلیم و تربیت است.

تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش، به عنوان یک راهبرد موفق در راستای تحقق خرد جمعی، بسیج سرمایه های محلی و  نظارت همگانی در امر تعلیم و تربیت بوده و تا به امروز برکات و موفقیت‌های زیادی حاصل شده است.

راه توسعه کشور از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد و این دستگاه بدون همدلی، همراهی هدفمند و مشارکت مؤثر مردم، گروه‌ها و اقشار مختلف نمی‌تواند وظایف، برنامه‌ها و اهداف مد نظر را به خوبی عملی سازد.

هفته شوراهای آموزش و پرورش را گرامی داشته و از اعضای محترم این شورا در شهرستان پیشوا، فرهنگیان فعال و دلسوز، مسئولان، روسای ادارات و دستگاه‌ها، اولیا و مربیان، خيرين بزرگوار و همه كسانی كه با فعالیت و ارائه راهکارها و پیشنهادهای خود در جهت رفع مسائل و مشکلات و تحقق اهداف متعالي نظام تعلیم و تربیت اثرگذار هستند، قدردانی می‌نماییم.

امیدواریم با تلاش، وحدت و همفکری همه دغدغه‌مندان عرصه تعلیم و تربیت شاهد پیشرفت کمی و کیفی بسترهای آموزشی و ارتقای سطح علمی دانش آموزان شهرستان بوده و بتوانیم در پرورش نسلی مومن، فکور، مسئولیت‌پذیر، آگاه، پرسشگر، اخلاق مدار و تحول‌آفرین موفق‌تر از همیشه عمل نماییم.

کد خبر 1015193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha