کلنگ زنی یک مجموعه دارالقرآن در دلگان

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق گفت: کلنگ ساخت یک مجموعه دارالقرآن و یک مدرسه شش کلاسه با حضور فرماندار در شهرستان دلگان به زمین زده شد.

«حجت الاسلام والمسلمین میرخانی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: در جلسه ای که در محل فرمانداری شهرستان دلگان صورت گرفت پیرامون اهمیت و ارزش کار آموزشی و فرهنگی و اهمیت ورود خیرین مدرسه ساز در منطقه دلگان بحث و تبادل نظر شد.

 

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق در ادامه گفت: این واحدهای فرهنگی و آموزشی  به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور و اولین خیر بومی دلگان کلنگ زنی و ساخت آن آغاز شد.

 


میرخانی خاطرنشان کرد: مقرر شد که این واحد آموزشی با همکاری خیرین دیگر دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور حداقل بمدت شش ماه ساخته و تحویل آموزش و پرورش شهرستان دلگان قرار گیرد.

 


سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق در پایان از ساخت مجموعه دارالقرآن شهرستان دلگان خبر داد و تصریح کرد:  یک مجموعه ساختمانی برای دارالقرآن هم توسط یکی دیگر از خیرین کلنگ زنی شد تا بعد از اتمام پروژه ساخت و تکمیل در اختیار آموزش و پرورش جهت برگزاری دورهای قرآنی برای دانش آموزان شهرستان دلگان مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر 1015254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha