پروژه مسکونی هزار واحدی امام رضا(ع) سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد

کلائی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه با سه نهاد بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد مسکن همکاری هایی صورت خواهد گرفت، گفت:پروژه مسکونی هزار واحدی امام رضا(ع) در صورت عدم مشکل سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا کلائی» امروز(۲۴ دی) در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع مسکونی هزار واحدی امام رضا(ع) برای افراد نیازمند حاشیه شهر مشهد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اجرای این پروژه با سه نهاد بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد مسکن همکاری هایی صورت خواهد گرفت.

 

شهردار مشهد افزود:در این پروژه موضوعاتی همچون طرح تفصیلی و آماده سازی طرح سبب طولانی شدن اجرای کار شده بود که خوشبختانه برطرف شده است، مشاور طرح آمایش نقشه های کار را آماده کرده است و قرارگاه خاتم النبیا نیز درحال آماده سازی کار است.

 

وی گفت: کمیته امداد در نظر دارد این کار را در مدت یک سال و نیم به اتمام برساند و در صورت نبود مشکل می توانیم این پروژه را در این مدت به بهره برداری برسانیم اما متاسفانه شرکتی که طرح را تهیه کرده است، در لیست سیاه قرار گرفته و فعالیت های آنان با محدودیت مواجه شده است که در صورت عدم مشکل با این بخش، کار در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد.

کد خبر 1015276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha