راهیابی نمایش خیابانی «هیچکس همچون تو مرد میدان نیست»  به سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر

نمایش خیابانی «هیچکس همچون تو مرد میدان نیست» به کارگردانی بهنام کاوه گویی کاری از کانون نمایش خیابانی آبادان به بخش «سرباز انقلاب» سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، نمایش خیابانی «هیچکس همچون تو مرد میدان نیست» کاری از کانون نمایش خیابانی آبادان به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی بهنام کاوه گویی به عنوان تنها نماینده جنوب غرب کشور به بخش «سرباز انقلاب» سی و نهمنین جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

 

این نمایش بخش کوچکی از زندگی نامه سردار رشید جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران مختلف همچون هشت سال دفاع مقدس، سیل در غرب کشور، حضور داعش در کشورهای اسلامی و ... را روایت می‌کند.

 

همچنین در این جشنواره ۱۲ اثر نمایشی خیابانی از جمله نمایش‌های «آن سال‌ها» به نویسندگی مرتضی اسدی‌ مرام و کارگردانی بهاره سعیدی‌پناه از کرمانشاه (مشروط)، «انگشتری» به نویسندگی مصطفی جعفری خوزانی و کارگردانی نسا سلیمانی از خمینی‌شهر، «او پهلوان اکبره» به نویسندگی افشین سلطانی و کارگردانی مصطفی دهشت و بهار بردبار از کرمانشاه (مشروط)، «به نام» به نویسندگی و کارگردانی اکبر قهرمانی از تهران، «پیله انقلاب» به نویسندگی محمد جواد صرامی و کارگردانی سید پویا امامی از اصفهان (مشروط)، «زندگی با طعم باروت» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان، «زهی خیال باطل» به نویسندگی  و کارگردانی سید مهرداد کاوسی حسینی از همدان (مشروط)، «ژنرال» به نویسندگی و کارگردانی سعید بادینی از زاهدان، «سرباز سردار» به نویسندگی مرتضی شاه کرم و کارگردانی امین پورمند از ساری (مشروط)، «سردار حرم» به نویسندگی و کارگردانی امیر امینی از لاهیجان، «قاصد» به نویسندگی روح الله اریس و کارگردانی حسام الدین ایرانمنش از کرمان، «هیچکس همچون تو مرد میدان نیست» به نویسندگی و کارگردانی بهنام کاوه گویی از آبادان به بخش ویژه «سرباز انقلاب» سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر راه یافته است. 

 

مدیریت این جشنواره بر عهده سامان خلیلیان است و توحید معصومی، سعید خیرالهی و محمد لارتی به عنوان اعضای هیات انتخاب بخش ویژه «سرباز انقلاب»، سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را همراهی می‌کنند.

 

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه از ۱۱ تا ۲۱ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و  آدرس سایت جشنواره www.fitf.ir است.

 

کد خبر 1015282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha