حمایت کمیته امداد از خانواده های دارای نوزاد چندقلو

بابایی گفت: بسته های حماتی از خانواده هایی دارای نوزاد چند قلو در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عیسی بابایی» عصر امروز (چهارشنبه 24 دی) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ترغیب خانواده ها به فرزند آوری و همچنین حمایت از خانواده های پرنوزاد که دارای فرزند سه قلو و بیشتر هستند بسته های تشویقی از سوی دفتر مقام معظم رهبری به کمیته امداد سراسر کشور ابلاغ شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان  ادامه داد: خانواده های دارای سه فرزند نوزاد در صورتی که فاقد مسکن باشند به آنها تسهیلات 80 تا 100 میلیون تومان مسکن و همچنین  30 میلیون تومان برای خرید مسکن به صورت بلاعوض اهدا می شود.

 

بابایی متذکر شد: همچنین درصورتی که سرپرست خانوار فاقد شغل باشد برای سرپرست تسهیلات 50 میلیون تومانی هفت ساله با کارمزد چهار درصد در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: در صورتی که چنین  خانواده های نیازمند تشخیص داده شوند از محل تبصره 14 تحت خدمات حمایت کمیته امداد به صورت موقت قرار می گیرند.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان متذکر شد: اگر در سالجاری  و همچنین سال آینده خانواده های دارای فرزند سه قلو و بیشتر هستند می توانند  به کمیته امداد برای دریافت این تسهیلات مراجعه کنند.

 

بابایی متذکر شد: تا کنون 13 خانواده دارای فرزند سه قلو و بیشتر در استان شناسایی شدند که به این خانواده ها  125 میلیون تومان کمک بلاعوض تعلق گرفته و همچنین 500 میلیون تومان برای تامین مسکن به این خانواده ها مساعدت شده است.

 

کد خبر 1015318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha