اعلام نتایج  مسابقه مجازی خوانش وصیت نامه سردار سپهبد شهیدحاج قاسم  سلیمانی

امامی نیا ، گفت: با وجود تعداد زیاد پاسخنامه های دریافتی توسط تیم داوران مسابقه ارزیابی شد و در نهایت از مجموع پاسخنامه های درست به قید قرعه اسامی ۱۰۰ نفر به عنوان منتخبین مسابقه مشخص شد.

محمد رضا امامی نیا مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: مسابقه مجازی خوانش وصیت نامه سردار سپهبد شهید حاج قاسم  سلیمانی تحت عنوان(راه شهید سلیمانی)که در سایت شرکت پالایش نفت کرمانشاه قرار گرفت که در مدت زمان قید شده بیش از سه هزار  پاسخنامه درست به دست برگزارکنندگان رسید.  

 

وی خاطر نشان کرد: استقبال کم نظیر همشهریان از برگزاری و شرکت در این مسابقه برای ما دور از انتظار بود و واقعا یاید از مردم شهید پرور کرمانشاه تقدیر و تشکر کرد.

 

امامی نیا تصریح کرد: همانطور که در اطلاعیه های برگزاری این مسابقه قید شده بود به این ۱۰۰ نفر منتخب کارت هدیه ۲ میلیون ریالی اهدا می شود.  

 

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: اسامی برگزیدگان این مسابقه در سایت شرکت شرکت  پالایش نفت کرمانشاه به نشانی www.korc.ir قرار دارد و برگزیدگان می توانند جهت دریافت کارت هدیه خود در روز چهارشنبه اول بهمن ماه به دفتر روابط عمومی این شرکت ، واقع در کرمانشاه - روبروی پارک شاهد –شرکت پالایش نفت کرمانشاه مراجعه کنند. 

 

وی در پایان تاکید کرد: همراه داشتن کارت ملی برای شناسایی برگزیدگان این مسابقه جهت دریافت کارت هدیه ، الزامی است .

کد خبر 1015374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha