ساخت ۱۶  مسکن مددجویی در منطقه ۲ ارومیه

بیگ زاده گفت: در ۹ ماهه سال جاری، ۱۶ مسکن مقاوم با ۳۳۴ میلیون تومان تسهیلات احداث و تحویل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه ۲ ارومیه شده است.

«ایرج بیگ زاده»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد:  تعداد مساکن ساخته شده منطقه 2 ارومیه در 9 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، 54 درصد رشد داشته است.

رییس کمیته امداد منطقه 2 ارومیه افزود: در 9 ماهه سال جاری، 16 مسکن مقاوم با 334 میلیون تومان تسهیلات احداث و تحویل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه 2 ارومیه شده است.

این مسول گفت: در 9 ماهه امسال، 6 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای اجرای 219 طرح اشتغال در منطقه 2 لرومیه پرداخت شده که این رقم در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، 215 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه بیش از یک میلیارد و 56 میلیون تومان در 9 ماهه سال جاری زکات توسط کمیته امداد منطقه 2 ارومیه جمع‌آوری شده که این رقم در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل 10 درصد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: هم اکنون 3 هزار و 275 حامی، حمایت از 860 نفر از ایتام و فرزندان محسنین منطقه 2 ارومیه را عهده دار هستند.

بیگ زاده اظهار کرد: هم اکنون 5 هزار و 700 خانوار برابر با 10 هزار و 712 نفر تحت حمایت کمیته امداد منطقه 2 ارومیه بوده و از خدمات متعدد این نهاد بهره‌مند هستند.

رییس کمیته امداد منطقه 2 ارومیه بیان کرد: شناسایی نیازمندان واقعی جامعه  وتحت حمایت قرار دان آنان و رسیدگی به امورات معیشتی مدد جویان، نیاز سنجی نیازهای مددجویان وتلاش در خصوص رفع نیاز آنان، تلاش در خصوص آموزش مهارتهای زندگی و اشتغا‌ل‌زایی، تلاش در خصوص آموزش و بالا بردن اعتقاد ها  و ارزشهای دینی ونیز بالا بردن نسبت پایبندی به ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سعی در کاستن ازمشلات ومضلات اقتصادی واجتماعی وراهنمای و مساعدت در خصوص تقویت بنیه اقتصادی و فرهنگی مددجویان تحت حمایت امداد از اهم اهداف و برنامه‌های کمیته امداد منطقه 2 ارومیه تا پایان سال جاری است.

کد خبر 1015425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha