معرفی ذخایر انقلاب و تبیین آرمان های آن در دهه مبارک فجر ضروری است

حجت الاسلام نظیری گفت: دهه مبارک فجر امسال دهه ای متفاوت و حساسی است که تکرار نمی شود و با توجه به شیوع کرونا باید دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و ذخایر آن در عصر حاضر معرفی شوند.

حجت الاسلام «محمد هادی نظیری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا ، دهه ای متفاوت و حساس است که تکرار نمی شود و باید از این ظرفیت به نحو احسن در جهت معرفی دستاوردهای انقلاب استفاده کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: باید ظرفیت های خود جوش مردمی را در دهه مبارک فجر ساماندهی کنیم ، هیات های حسینی، مجموعه های قرآنی، شبکه مبلغین، خانواده هنرمندان و دانشگاهیان ، ورزشکاران ، شبکه بسیج را که همگی در اجرای برنامه های دهه فجر خود جوش هستند ، ساماندهی  داشته باشند.

 

وی گفت: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب است که با امکانات ، ابزارها و متناسب با سلایق و ذائقه نسل جوان حرکت رو به جلو انقلاب را برای مردم تبیین کنیم چرا که در این مدت دستاوردهای بسیار زیادی داشته ایم.

 

حجت الاسلام نظیری افزود: در مسیر تبیین دستاوردهای انقلاب ، همه ظرفیت ها را در نظر بگیریم و در جهت معرفی مبارزان انقلاب  در دوران جنگ و عصر حاضر تلاش کنیم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: در دهه مبارک فجر کسانی که در خط مقدم مبارزه وجود داشتند جز ذخایر انقلاب اسلامی هسند ،  و مبارزان امروز انقلاب اسلامی کسانی هستند که برای پیشبرد نظام جمهوری اسلامی فعال هستند و نقش جهاد علمی دارند.

 

وی اظهار داشت: مخترعان و دانشمندان امروز به صورت عملی گفتمان انقلاب اسلامی را به سمت جلو  در مسیر تبیین آرمان های انقلاب اسلامی  و پیشرفت های نظام حرکت می دهند که باید به مردم و بویژه نسل جوان معرفی شوند.

کد خبر 1015445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha