نشست مدیران کانون های مساجد نیر برگزار شد

نشست مدیران کانون های مساجد نیر با موضوع تبیین طرح ملی « ایران قوی» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست مدیران کانون های نیر از توابع شهرستان تفت با حضور حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد.

حجت الاسلام سالاری در این نشست با اشاره به اجرای دومین دوره طرح ملی فهما با عنوان « ایران قوی» گفت: فعالیت کانون های مساجد در کشور امسال در قالب طرح ملی « ایران قوی» دنبال می شود .

وی افزود: این طرح در سه شبستان و 12 رواق دنبال می شود که کانون های مساجد در سطح استان باید فعالیت های خود را در این بخش ها ثبت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: در سال گذشته و نخستین رویداد ملی فهما شاهد حضور پررنگ کانون های مساجد استان در این طرح ملی بودیم به گونه ای که 38 کانون استان توانستند در بخش های مختلف رتبه های برتر کشوری را به خود اختصاص دهند.

حجت الاسلام سالاری یبان کرد: امسال نیز کانون های مساجد می توانند با ورود به سامانه بچه های مسجد در این قالب فعالیت های خود را ثبت کنند.

وی بیان کرد: تمامی فعالیت های بچه های مسجد 20 هزار امتیاز دارد که کانون ها می توانند با ثبت فعالیت های خود در محورهای مختلف رتبه های کشوری را بدست بیاورند.

محسن رستگاری، کارشناس مسئول ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز در این نشست گفت: امسال فعالیت های کانون ها با محوریت طرح ملی ایران قوی است که کانون ها می توانند با ثبت فعالیت های خود حمایت های این ستاد را دریافت کنند.

وی افزود: گام اول در ثبت فعالیت ها، ثبت درخواست الکترونیکی مجوزها است که بسیاری از کانون ها اقدام کردند و امیدواریم مابقی کانون ها نیز در این زمینه اهتمام بورزند.

رستگاری بیان کرد: امسال در بخش های مختلف شاهد ثبت فعالیت ها هستیم که هر کدام از کانون ها می توانند با ثبت این فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد امتیاز ویژه آن را دریافت کنند.

وی گفت: با توجه به امتیازهای کسب شده میزان حمایت های ستاد نیز متفاوت خواهد بود و امیدواریم کانون های یزد بتوانند در سال جاری گامی مثبت در این مسیر بردارند.

 

کد خبر 1015463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha