نشست مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و مسئول بنیاد مهدویت استان

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و مسئول بنیاد مهدویت استان یزد دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و مدیر بنیاد مهدویت استان یزد پیش از ظهر امروز در محل ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این نشست گفت: فعالیت کانون های مساجد کشور در سال گذشته در قالب طرح ملی « فهما» اجرا شد که بیش از 25 هزار کانون فرهنگی هنری در سراسر کشور در این رویداد حضور پیدا کردند.

وی افزود: در استان یزد نیز بیش از 850 کانون فرهنگی هنری در این رویداد ملی حضور پیدا کردند که خوشبختانه 38 کانون توانستند رتبه های برتر کشوری را در بخش های مختلف بدست بیاورند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: امسال نیز این رویداد با عنوان « ایران قوی» در حال برگزاری است که امیدواریم بتوانیم به خوبی در این رویداد حضور داشته باشیم.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: در قالب طرح ملی ایران قوی تمامی فعالیت های کانون ها ساماندهی شده است و کانون ها می توانند فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند.

وی گفت: کانون ها می توانند در بیش از 40 فعالیت برنامه های خود را اجرایی کنند و در سامانه بارگزاری کنند.

رستگاری، مدیر بنیاد مهدویت استان یزد نیز در این نشست به فعالیت های این نهاد اشاره کرد و در خصوص همکاری های ستاد کانون های مساجد استان و بنیاد مهدویت راهکارهایی را ارائه داد.

 

کد خبر 1017717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha