آغاز به کار هفتمین جشنواره کشوری « روح خدا» به میزبانی یزد

حجت الاسلام سالاری از آغاز به کار هفتمین جشنواره کشوری « روح خدا» به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد خبر داد.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، با اشاره به برگزاری جشنواره کشوری « روح خدا» گفت: هفتمین دوره از این جشنواره به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با حضور اعضای کانون های مساجد سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره در رشته های تولید سرود، طراحی پوستر، داستان نویسی، مسابقه بزرگ کتابخوانی برگزار می شود که آخرین مهلت ارسال ان نیز تا 22 بهمن ماه سال جاری تمدید شده است.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: دبیرخانه این جشنواره  در ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد است که علاقمندان می توانند آثار خود را به این دبیرخانه ارسال کرده و یا با شماره 09132512402 تماس بگیرند.

وی ادامه داد: ثبت نام در این جشنواره از طریق وب سایت کشوری « www.roohkhoda.ir » است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: این رویداد کشوری در قالب طرح ملی « ایران قوی» ویژه ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برگزار می شود و اعضای کانون های مساجد کشور می توانند در این طرح شرکت کنند.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: مجری این طرح کانون فرهنگی هنری غدیر یزد است که با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و ستاد کانون های مساجد استان یزد اجرایی می شود.

 

کد خبر 1017987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha