فعالیت ۴۰ کانون رابط در طرح ملی « ایران قوی» در کانون های مساجد استان یزد

حجت الاسلام سالاری از فعالیت ۴۰ کانون رابط در طرح ملی « ایران قوی» در کانون های مساجد استان یزد خبر داد.

حجت الاسلام سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به فعالیت کانون های مساجد استان یزد در طرح ملی « ایران قوی» گفت: فعالیت های امسال این ستاد در قالب های مختلف پیگیری و اجرا می شود که امیدواریم همچون سال گذشته شاهد کسب رتبه های مختلف توسط کانون های مساجد استان باشیم.

وی افزود: با توجه به ساماندهی فعالیت های کانون های مساجد استان در این زمینه تعداد 40 کانون به عنوان رابط کانون های مساجد استان انتخاب شده اند که وظیفه هماهنگی، رصد و تدوین برنامه ها و نشست ها را بر عهده دارند.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: در استان تعداد 836 کانون فرهنگی هنری مساجد فعالیت می کنند که در قالب طرح ملی فهما تمامی کانون ها ساماندهی شده اند و برای هر کدام از آنها رابط انتخاب شده است.

وی گفت: از تعداد 40 کانون انتخاب شده تعداد 16 کانون در سطح شهرستان یزد فعالیت دارد و مابقی رابطین نیز در شهرستان ها فعالیت می کنند و کانون های زیر نظر خود را راهنمایی می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد افزود: امسال فعالیت طرح ملی فهما در قالب طرح ملی « ایران قوی» اجرایی می شود که هر کدام از کانون های مساجد در سطح کشور می توانند فعالیت های خود را در 3 شبستان و 12 رواق پیگیری کنند.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد :امیدواریم که همچون سال گذشته کانون های مساجد استان بتوانند گامی مثبت در جهت شکوفایی استعدادهای خود و همچنین ارائه فعالیت های خود در سطح کشور باشند و رتبه های برتر کشوری را به خود اختصاص دهند.

کد خبر 1015482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha