گروه جهادی کانون فرهنگی هنری کوثر تشکیل می شود

خضری از تشکیل گروه جهادی کانون فرهنگی هنری کوثر مسجد الرسول بندر چوئبده خبر داد و گفت: این گروه در راستای محرومیت زدایی، شناسایی و کمک به نیازمندان تشکیل می‌شود.

«عقیل خضری» ظهر امروز (پنج شنبه 25 دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری کوثر مسجد الرسول بندر چوئبده اظهار کرد: ما در بخش های مختلف از جمله برگزاری کلاس های آموزشی، حضور در برنامه ها و مراسمات ملی و مذهبی، ورزشی، هنری، فرهنگی و غیره و همچنین برگزاری برنامه هایی از قبیل سه شنبه های تکریم فعالیت های بسیار زیاد و چشم گیری داشته ایم.

 

مدیر کاتنون فرهنگی هنری کوثر مسجد الرسول بندر چوئبده افزود: در بخش کلاس های آموزشی دوره های مختلف اعم از ترتیل، حفظ، روخوانی، صوت و لحن قرآن؛ نهج البلاغه  و صحیفه سجادیه؛ احکام و حفظ احادیث ائمه اطهار (س) را در چندین نوبت برگزار کردیم.

 

وی تصریح کرد: علاوه بر این نیز مسابقاتی را در این زمینه ها برگزار کردیم که در پایان به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.

 

خضری به حضور اعضای این کانون در آئین های مختلف سطح شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: گروه تواشیح این کانون با حضور در یادوارده شهدا برنامه ای را اجرا و تقدیم علاقه مندان کرد؛ همچنین در راستای برگزاری مراسم ویژه سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قاریان این کانون ایفا نقش کردند.

 

وی اضافه کرد: با توجه به برپایی نماز جمعه و جماعت پس از وقفه ای که ناشی از بیماری کرونا بود اعضای این کانون به صورت مستمر در جهت مکبری و اقامه نماز در مسجد و نماز جمعه حضور بهم رساندند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کوثر بندر چوئبده، از برگزاری کلاس های فرهنگی، هنری و ورزشی در مسجد الرسول خبر داد و ابراز کرد: خوشبختانه با هماهنگی هایی که صورت گرفت توانستیم برای اعضا و بچه های مسجد مسابقات فوتبال، برنامه های هفتگی فیلم سینمایی در مسجد و دوره های ورزشی هفتگی را در مسجد برگزار و اجرایی کنیم.

 

وی با اشاره به اجرای طرح ملی تکریم سه شنبه ها در مساجد بیان کرد: در این راستا توانستیم از حافظان جزء 30 قرآن کریم، برندگان مسابقات فوتبال کانون و پیشکسوتان حوزه قرآنی این مسجد تکریم و تجلیل به عمل آوریم.

 

خضری کمک به نیازمندان را یکی دیگر از فعالیت های مهم این کانون دانست و عنوان کرد: با همکاری بچه های مسجدی و اعضای کانون و همچنین حمایت برخی از خیرین در طرح کمک های مومنانه که مورد تاکید مقام معظم رهبری است طی چندین مرحله به نیازمندانی که در همسایگی مسجد الرسول بودند بسته های معیشتی اهدا کردیم.

 

وی از تشکیل گروه جهادی در این کانون خبر داد و ابراز کرد: این گروه را در راستای کمک به نیازمندان و دستگیری آنان تشکیل خواهیم داد و محوریت اصلی ما محرومیت زدایی است. در این گروه با شناسایی افراد و خانواده های نیازمند به یاری و کمک آنها می رویم و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری عمل خواهیم کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کوثر مسجد الرسول بندر چوئبده بر اجرای مداوم برنامه ها و فعالیت های کانون فرهنگی، هنری کوثر مسجد الرسول بندر چوئبده تاکید کرد و یاد آور شد: بنا داریم طرح های مختلفی که پیشتر اجرا کرده ایم مانند برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی، کلاس های آموزشی قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و احکام، آئین سه شنبه های تکریم، کمک به نیازمندان، حضور در برنامه های مختلف ملی و مذهبی را ادامه دهیم.

 

کد خبر 1015599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha