برنامه های دهه فجر امیدآفرین و مفرح باشد

صابر با بیان اینکه بانوان در پیشرفت و تعالی کشور نقش تاثیرگذاری داشته اند خواستار برنا مه های مفرح، شاد و امیدآفرین در دهه فجر امسال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عباس صابر» امروز(پنجشنبه، ۲۵ دی) در جلسه مشترک ستاد فرعی دهه فجر و گرامیداشت هفته زن که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: در ایام دهه فجر با توجه به تقارن با هفته زن باید نگاه ویژه ویژه ای به مقام زن و خانواده شود.

 

فرماندار بندر آستارا به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بانوان در پیشرفت و تعالی کشور نقش تاثیرگذاری داشته اند.

 

وی با تاکید بر اینکه ستاد بانوان ایام الله دهه فجر ویژه برنامه های متنوع برای این ایام و هفته زن داشته باشد، تصریح کرد: برنامه های این ایام فرخنده باید مفرح، شاد و امیدآفرین باشد.

 

صابر گفت: برنامه های ایام الله دهه فجر و هفته زن به ویژه برنامه های ستاد بانوان به خوبی در رسانه ها منعکس شود.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰۰ نفر از بانوان در دوره های مهارتی که توسط فنی و حرفه ای برگزار شد، شرکت کردند.

 

گفتنی است، برگزاری کارگاه های آموزشی، تجلیل از مادران و همسران شهدا، برپایی نمایشگاه هنرمندان، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری نشست کتابخوان، برپایی نمایشگاه کتاب مجازی و اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های شاخصی بود که در این جلسه به منظور گرامیداشت دهه فجر اعلام شد.

کد خبر 1015626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha