قلم فرسایی ۲۰ هنرمند در زمینه دفاع مقدس

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: فقط ۲۰ هنرمند در زمینه دفاع مقدس و ثبت خاطرات ایثارگران و شهدا قلم فرسایی می کنند.

«حجت الاسلام ناصر خدایاری»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: نزدیک ۲۰ نفر از میان انبوه نویسندگان استان در زمینه دفاع مقدس، ریشه‌ها و ابعاد آن می نویسند و بدون شک آثار ارزشمندی نیز خلق کرده و خواهند کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی افزود: شهدا و ایثارگران آبروی نظام هستند و هرچه در زمیینه شناساندن آنها تلاش کنیم باز هم کم است.

وی با بیان اینکه اما به نظر می‌آید کار فاخر و در تراز دفاع مقدس هنوز که هنوز است کمتر به رشته تحریر در آمده است، تصریح کرد: دفاع مقدس آیینه تمام‌نمای یکدلی و‌همبستگی ملت ایران از هرقوم و‌نژاد در برابر قدرت های بزرگ جهان بود.

این مسئول اضافه کرد: برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم که به همت کانون های مساجد اجرا می شود گامی بسیار ارزشمند است که باید در راستای تداوم این حرکت شایسته کوشا باشیم.

وی گفت: بزرگترین مروجین فرهنگ ایثار خود شهدا هستند که مفاهیم ذکر شده را  نه در نوشتن،  بلکه در کتاب عمل و نبرد به بهترین نحو ممکن ترسیم نموده‌اند.

کد خبر 1015672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha