رابطین فهما در اجرای طرح ملی «ایران قوی» نقش مهمی ایفا می‌کنند

امیریان به نقش تاثیر گذار رابطین فهما در اجرای طرح ملی «ایران قوی» اشاره کرد و گفت: فعالیت مستمر و پیوسته رابطین فهمای شهرستان فارسان موجب تقویت اجرای طرح ملی «ایران قوی» شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اسفندیار امیریان» امروز (پنج شنبه ۲۵ دی) در نشست هم اندیشی کانون های فهمای شهر جونقان شهرستان فارسان که در دفتر امام‌جمعه جونقان برگزار شد، اظهار داشت: طرح ملی «ایران قوی در گام دوم انقلاب اسلامی»، در نظر دارد بستر جریان سازی این گفتمان را در بین آحاد مردم به ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مهیا و زمینه رقابت سالم بچه‌های مسجد را در ظهور و بروز این رویداد مهم در بستر فضای مجازی فراهم کند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان باید برای برگزاری هرچه بهتر طرح ملی «ایران قوی» ارتباط خود را با رابطین فهما بیش از پیش افزایش دهند.

 

وی بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان در طرح ملی «ایران قوی» پیشرو هستند افزود: از مدیران کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان انتظار می رود روند فعالیت در این طرح ملی را ادامه دهند و حداکثر امتیازات را کسب کنند.

 

امیریان ابراز کرد: شهرستان فارسان نیز با داشتن ۳۸ کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح شهر و روستاها برای اجرای طرح ملی «ایران قوی» گام برداشته و در تحقق این طرح ملی مشارکت دارند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان، ایجاد بستر مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور را از جمله دستاوردهای طرح ملی «ایران قوی» برشمرد و افزود: این طرح مبتنی بر اقتضائات روز و قابلیت‌ها و مقدورات بومی، کارکردها و فعالیت‌های مبتکرانه کانون‌ها و استفاده هدفمند از ظرفیت رسانه و فن‌آوری های نوین اجرا می‌شود.

 

کد خبر 1015674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha