ایران آزمایشگاه واکسن آمریکایی و انگلیسی نیست

ماموستاشیخی، گفت: یکی از تحریمهای ظالمانه علیه نظام، تحریم دارویی از سوی استکبار جهانی است و این مهم نشان می دهد که این کشور دلسوز ایران اسلامی نمی باشد و در این زمینه باید با احتیاط بیشتر و توجه به منویات رهبر معظم انقلاب عمل کرد.

ماموستا احمد شیخی امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا یک بیماری جهانی بوده لذا تمامی امورات مردم دنیا را تحت الشعاع قرار داده است.

 

وی خاطر نشان کرد: آمریکا و انگلیس دوست و دلسوز مردم ایران نیستند و استفاده از واکسن این دو کشور عجولانه و غیرمعقولانه می باشد چرا که در طول انقلاب ثابت شده که بدخواه نظام هستند بنابراین باید اعتماد سازی صورت گیرد.

 

ماموستا شیخی افزود: یکی از تحریمهای ظالمانه علیه نظام، تحریم دارویی از سوی استکبار جهانی است و این مهم نشان می دهد که این کشور دلسوز ایران اسلامی نمی باشد و در این زمینه باید با احتیاط بیشتر و توجه به منویات رهبر معظم انقلاب عمل کرد.

 

امام جمعه اهل سنت شهرستان ثلاث بابا جانی تأکید کرد: خوشبختانه ایران همواره مرکز علم و دانشمندان و محققان بوده و هست و امیدواریم با تلاش و حرکتی جهادی بتوان واکسن کرونا را تولید کرده و برگ زرینی دیگر به افتخارات ایران اسلامی اضافه شود.

 

وی در پایان با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نخریدن واکسن از آمریکا و انگلیس گفت : رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام مسایل را به درستی زیر نظر دارند و  قطعا این رهنمود ها نیز دلسوزانه بیان شده است و دریافت های علمی جهانی نیز عوارض واکسن های آمریکایی و انگلیسی مورد تایید قرار داده است.

 

کد خبر 1015706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha