بودجه ۱۴۰۰ به نفت کمترین وابستگی را داشته باشد

حجت‌الاسلام محمودی گفت: در بودجه ۱۴۰۰ باید به نفت کمترین وابستگی وجود داشته باشد و رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر را نیز مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌الاسلام «عبدالرضا محمودی» امروز (جمعه 26 دی) در خطبه های نماز جمعه شیراز با اشاره به اهمیت مناسبت های مذهبی در مذهب شیعه گفت: شهادت حضرت زهرا (س) از مناسبت هایی است که نزد شیعیان از اهمیت خاصی برخوردار است.

امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: استقامت در اعتقادات را باید از حضرت فاطمه (س) بیاموزیم و الگوی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به 26 دی و فرار شاه از ایران بیان کرد: بی اختیار بودن شاه در مقابل آمریکا تا آنجا بود که جنگنده‌های ایران را بی اطلاع به جنگ ویتنام بردند.

حجت‌الاسلام محمودی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در مورد قیام ۱۹ دی بر حمایت از  اقتصاد داخلی به عنوان راهکار اساسی تحریم تاکید کرده اند.

امام جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به واکسن کرونای ساخت داخل کشور گفت: باید به واکسن کرونای داخلی اعتماد کنیم و رسانه های داخلی بهترین ابزار برای اطلاع رسانی در این حوزه هستند.

وی افزود: به گفته مقام معظم رهبری اگر به واکسن‌های خارجی امیدی بود چرا همچنان در این کشورا کرونا قربانی می گیرد.

حجت‌الاسلام محمودی با تاکید بر بودجه سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: در بودجه 1400 باید به نفت کمترین وابستگی وجود داشته باشد و رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر را نیز مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: مجلس باید بر روی فروش اجناسی که با ارز 4200 تومانی وارد شده اما با چند برابر قیمت به دست مردم می رسد، حساسیت ویژه نشان دهد.

کد خبر 1015786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha