تعهد مسجد لندن برای توزیع هفتگی غذای گرم در میان پرسنل بیمارستان

یکی از مساجد لندن متعهد به توزیع غذای گرم در میان پرسنل بیمارستان محلی به صورت هفتگی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « inverness-courier»،یکی از مساجد لندن متعهد به توزیع غذای گرم در میان پرسنل بیمارستان محلی به صورت هفتگی شده است.

 

مسجد شرق لندن اعلام کرده است که جمعه هر هفته غذای گرم به نشانه تشکر از نیروهای بیمارستان محلی که در صف مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند در میان آنها پخش می کند.

 

مسجد شرق لندن همراه با مرکز اسلامی لندن در روز جمعه ای که گذشت در شروع کار خود برای اولین بار بیش از 100 وعده غذای گرم در میان پرسنل بیمارستان سلطنتی لندن توزیع کردند.

 

این مسجدکه همچنین خدمات تحویل غذاهای یک بانک غذایی را برای جامعه محلی فراهم می کند  اعلام کرد که وعده های غذایی به احترام سخت کوشی و شجاعت کارکنان مراقبت های بهداشتی در طی دوران بیماری همه گیر کرونا بین این نیروها توزیع می شود.

 

«دلاور خان»،متولی مسجد شرق لندن در این باره گفت: در این شرایط دشوار کارکنان بخش بهداشت در خط مقدم نجات جان بسیاری از انسان ها بوده اند.

 

وی افزود: ما آنها را به خاطر سخت کوشی و شجاعتشان ستایش می کنیم ، چرا که خانواده های خود را برای کمک به دیگران کنار می گذارند و ما با این روحیه سپاسگزاری می خواهیم یک تشکر کوچک از همسایگان دیرینه خود در بیمارستان سلطنتی لندن نشان دهیم داشته باشیم.

 

مسجد شرق لندن به دلیل ابتلای تعداد زیادی از افراد در منطقه محلی به طور موقت درهای خود را به روی نمازگزاران بسته است.

 

با وجود اینکه دولت بریتانیا اجازه داده است اماکن عبادی تحت محدودیت های مربوط به ویروس کرونا باز بمانند برخی از مساجد اعلام کرده اند که برای رعایت حال و حفظ جان شهروندان دیگر تعطیل باقی می مانند.

کد خبر 1015955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha