فراخوان ثبت‌نام مرحله اول طرح ملی سامان‌دهی و ارتقاء داوران مسابقات قرآن کریم منتشر شد

پورآقایی گفت: مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در زمینه ثبت‌نام مرحله اول طرح ملی سامان‌دهی و ارتقاء داوران مسابقات قرآن کریم (سنجش و ارزیابی) در دو بخش خواهران و برادران فراخوان داد.

«مهدی پورآقایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: فراخوان ثبت نام مرحله اول طرح ملی ساماندهی و ارتقا داوران مسابقات قرآن کریم (سنجش و ارزیابی) ویژه آقایان و خانم‌ها منتشر شده است.

 

رییس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا افزود: مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور ایجاد شرایط یکسان برای بهره‌مندی همه علاقه‌مندان به داوری مسابقات قرآن کریم، ارتقا کیفیت علمی و فنی داوران فعلی کشور، شناسایی، آموزش و تربیت داوران جوان و هدایت استعدادهای جدید به سمت داوری مسابقات، این طرح را اجرا می کند.

 

وی گفت: این آزمون در هفت بخش داوری شامل، صحت حفظ، تجوید، وقف و ابتدا، صوت، لحن(ویژه قرائت تحقیق، ترتیل و حفظ)، هماهنگی و حن اجر(ویژه همخوانی و همسرایی) لحن(ویژه همخوانی و همسرایی) و در چهار سطح شهرستانی، استانی، سراسری دستگاه‌ها و نهادها و ملی برگزار می‌شود.

 

 پورآقایی تصریح کرد: شرایط عمومی و تخصصی و منابع آزمون در دستورالعمل اجرایی طرح قید شده است که در پایگاه اطلاع رسانی به نشانی https:\\my.oghaf.ir موجود است.

 

رییس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: بر همین اساس از تمامی داوطلبان واجد شرایط داوری مسابقات قرآن کریم دعوت به عمل می‌آید تا از تاریخ ۲۴/۱۰/۹۹ لغایت ۲۴/۱۱/۹۹ با مراجعه به پایگاه اینترنتی فوق نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.

 

کد خبر 1015975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha