کانون «منتظران نور» در رثای شهادت حضرت زهرا (س) به سوگ می نشیند

نیکجو از برگزاری آیین های عزاداری و سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت ایام شهادت بی بی 2 عالم حضرت زهرا (س)، گفت: کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» همچون سال های گذشته در این مناسبت به برگزاری آیین های سوگواری و عزاداری در رثای دخت نبی اکرم می پردازد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: آیین سوگواری که از سوی این کانون فرهنگی و هنری برنامه ریزی شده همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد «جامع» جهرم برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: این آیین روز یکشنبه 28 دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با سخنرانی حجت الاسلام «علی پوردست» و مرثیه خوانی «رضا نیکجو» انجام می شود.

 

نیکجو همچنین به دیگر برنامه این کانون فرهنگی و هنری همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده از سوی این کانون فرهنگی و هنری آیین دیگری همزمان با صبح سالروز شهادت حضرت زهرا (س) از ساعت هفت صبح برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: این برنامه به همت بچه های مسجد با سخنرانی حجت الاسلام طیبی و مرثیه خوانی «رضا نیکجو» در خیابان عصر عاشورا کوچه پنج برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم با دعوت از اعضای کانون و اهالی مسجد برای شرکت در آیین های عزدارای و سوگواری، عنوان کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی از تاکیدات دست اندرکاران است.

 

به گزارش شبستان، برگزاری آیین های عزاداری و سوگواری حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در قالب رواق «نور» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در می آید.

کد خبر 1016024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha