بازدید کارشناس اداره کل فرهنگ و ارشاد اصفهان از چاپخانه های آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از بازدید کارشناس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از چاپخانه های این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در  گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با اشاره به بازدید کارشناس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از چاپخانه های این شهرستانگفت: این بازدید با هدف راهنمایی صنوف و مراکز فرهنگی آسیب دیده از ویروس کرونا از زمان شیوع این بیماری به منظور بهره مندی از بسته های حمایتی انجام شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل  ادامه داد: در این بازرسی کارشناس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بررسی دستگاه های چاپ و توجیه مسئولین چاپخانه، در مورد نحوه سفارش گیری و چاپ بویژه چاپ اقلام بهداشتی و غذایی با مجوزهای لازم و استفاده از وام های اختصاصی توسط سامانه های تحفه و کارا راهنمایی های لازم را ارائه داد.

 

ضابطی با اشاره به اینکه چهار مرکز چاپ افست و چهار مرکز چاپ دیجیتال در این شهرستان با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فعالیت های چاپی فعالیت می کنند، خواستار توجه بیشتر دولت درخصوص اختصاص وام با کارمزد کم، جهت توسعه واحدهای چاپی شد.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۷ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است./

کد خبر 1016058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha