حمایت ائمه جمعه فارس در فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی ستودنی است

حجت الاسلام مهرابی با قدردانی از ائمه جمعه استان فارس در حمایت از فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: اگر حمایت های امامان جمعه نبود نمی توانستیم به درستی در شهرستان ها فعالیت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمد صادق مهرابی»، امروز (شنبه 27 دی) در دیدار با امام جمعه جهرم با تسلیت ایام حزن و اندوه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) از همراهی امامان جمعه در شهرستان ها با اداره تبلیغات اسلامی قدردانی کرد.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس با تاکید بر اینکه اگر حمایت های امامان جمعه نبود نمی توانستیم به درستی در شهرستان ها فعالیت کنیم، افزود: مردمی کردن فعالیت های سازمان تبلیغات و حضور اعضای سازمان در بین مردم از رویکردهای این نهاد بوده است.

 

وی با تاکید بر بسیج تمام ظرفیت های این سازمان در خدمت به مردم، بیان کرد: متاسفانه زیرساخت های فرهنگی در شهرستان ها فراهم نشده و این نقصی است که از گذشته باقی مانده است.

 

حجت الاسلام مهرابی با اشاره به ویژگی های شهرستان جهرم در زمینه فرهنگی و اجتماعی، عنوان کرد: جهرم از شهرستان هایی است که جبهه انقلاب مد نظر رهبری انقلاب در آن محقق شده و وحدت رویه میان نهادها حول محور امام جمعه تحقق یافته است.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به مشکلات اعتباری و کمبود نیروی انسانی در ادارات شهرستانی، خاطرنشان کرد: همکاران ما با دست خالی شبانه روز مشغول فعالیت هستند.

 

حجت الاسلام مهرابی اذعان کرد: فعالیت های این نهاد به صورت مردمی انجام می شود و کار ما بیشتر جنبه تهسیل گری دارد.

کد خبر 1016131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha