انتخاب ۲۴ اثر برگزیده در جلسه داوری جشنواره خدمت رضوی

امامی با اشاره به انتخاب ۲۴ اثر برگزیده در جلسه داوری جشنواره خدمت رضوی اصفهان گفت: امروز جلسه ارزیابی آثار جشنواره خدمت رضوی اصفهان برگزار شد.

«سید محمدحسین امامی»  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان  در مصاحبه با خبرنگار آستان نیوز گفت: جلسه ارزیابی آثار ارسالی برای جشنواره خدمت رضوی با حضور هیئت 6 نفره ارزیابی کانون های خدمت رضوی برگزار شد. 


دبیر جشنواره خدمت رضوی تصریح کرد: آثار ارسالی از کل استان در بخش های کانون های تخصصی، کانون های محله ای، رابطین شهرستان و خادمیاری از جنبه های ابتکار و نوآوری،قابلیت الگو برداری، میزان فراگیری و وجود مستندات شفاف مورد داوری قرار گرفت. 

 

 امامی افزود: آثار ارسالی از ابتدای سال 98 تا 15 دی سال 99 در این جلسه بررسی شد که مجموعا 1150 اثر ارزیابی شد و 24 اثر از کل آثار انتخاب شد.


وی یادآور شد: از بین 24 اثر انتخاب شده 3 اثر شاخص برای حضور در مرحله نهایی که در مشهد مقدس داوری میشود انتخاب و ارسال می شود.

 

معاونت کانون های خدمت رضوی اصفهان همچنین در ادامه گفت: از 24 اثر منتخب در بهمن ماه همزمان با دهه فجر با اهدای جوایز تجلیل خواهد شد همچنین نمایشگاهی از آثار منتخب برپا می شود.

 

امامی همچنین از تأثیر نتیجه جشنواره خدمت بر ارزیابی عملکرد کانون های محله ای و تخصصی نیز خبر داد و متذکر شد: کسب امتیاز می تواند تاثیرات مثبتی بر حمایت از کانون های برگزیده داشته باشد.

کد خبر 1016220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha