۲۵ بهمن ‌آخرین فرصت ارسال آثار به چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد

نصیری گفت: ۲۵ بهمن آخرین فرصت برای ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه طنین در نظر گرفته شده و اختتامیه این جشنواره در اسفند برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا نصیری» عصر امروز (شنبه 27 دی) در دیدار اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد با نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد برخاسته از تلاش و هم فکری نوجوانان و جوانان کوی مسجد شهید مطهری گرگان است.

 

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد ادامه داد: این مسجد سبقه طولانی در مبارزات انقلاب دارد و 42 شهید بزرگوار را این محله تقدیم انقلاب کرده است.

 

وی گفت: افراد بزرگی از این مسجد تربیت شدند که در حوزه پزشکی، مهندسی و غیره در سطح جامعه مشغول به فعالیت هستند.

 

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد تاکید کرد: ابتکار این جشنواره چون از مسجد منشاء گرفته تلاش کردیم از ابتکارات بزرگان اصحاب هنر و سینما، ستاد عاشوریان و حوزه هنری استفاده کنیم.

 

نصیری یادآور شد: توانستیم سه دور جشنواره طنین را با موفقیت برگزار کنیم و حمایت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد نبود شاید این جشنواره به این جایگاه نمی رسید و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از این جشنوراه حمایت کردند.

 

وی افزود: تا 25 بهمن آخرین فرصت برای ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه طنین در نظر گرفته شده و اختتامیه این جشنواره در اسفند برگزار می شود.

 

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد  خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع سبک زندگی اسلامی و ایرانی که یکی از محورهای برگزاری این جشنواره است به عنوان بزرگترین برند سینمایی مسجدی در کشور فعالیت می کنیم و نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان استان داریم.

 

نصیری بیان کرد: جشنواره طنین مسجد در کشور پایدار شده و سال چهارم برگزاری این جشنواره رسیدیم اما نیازمند است که این حشنواره حمایت شود تا پشتیبانی قوی تری این جشنواره برخوردار شود.

 

وی افزود: برای اینکه از ظرفیت سینماگران استفاده کنیم همه هنرمندان آزاد می توانند به جشنواره اثر ارسال کنند.

کد خبر 1016224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha