ولایت مداری مهمترین ویژگی حضرت فاطمه(س) بود

ابدالی تکلو با تاکید بر اینکه که هر یک از ابعاد زندگی حضرت فاطمه(س) فرازهای با ارزشی برای یافتن شیوه های صحیح زندگی در بردارد، گفت: ایمان، ولایت مداری، تبیین موضوع امامت و دفاع از ولایت، ساده ‌زیستی و شکیبایی از جمله ویژگی ‌های آن حضرت بود.

«محمد ابدالی تکلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) گفت: حضرت فاطمه (س) آن بانوی بزرگ اسلام به خاطر مقام معنوی و فضایل و کمالات روحی و ویژگی‌های انسانی و شخصیتی از محبوب‌ترین انسان‌ها در نزد پیامبر اسلام(ص) بودند تا جایی که حضرت رسول(ص) فرمودند: «عزیزترین اشخاص در نزد من فاطمه(س) است».

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه ایمان، ولایت مداری، تبیین موضوع امامت و دفاع از ولایت، ساده ‌زیستی، شکیبایی و پرهیز از تجمل از جمله ویژگی‌های برجسته آن حضرت بود، افزود: یکی از صفات بارز آن حضرت تقوای الهی، ایمان و عبادت بود طوری که تجلی عبادت در سیره حضرت زهرا (س) موج می‌زد.

 

وی با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) بی شک الگویی ارزشمند است که هر یک از ابعاد زندگی شان، فرازهای با ارزشی برای یافتن شیوه های صحیح زندگی در بردارد، اظهارکرد: حضرت فاطمه(س) در پاکدامنی و همسرداری و پرورش همسر و علم و دانش و تهذیب و بندگی در همه اعصار سرآمد بودند.

 

ابدالی تکلو بیان کرد: عصمت و نجابت بی بی دو عالم موجب محبوبیت و ماندگاری ایشان در طول تاریخ است، حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی جاودانه زنان عالم است، شخصیت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) اسوه و الگویی کامل برای تمام زنانی است که عاشق عفت و فضیلت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی ادامه داد: نحوه ارتباط ايشان به عنوان يك حجت و يك بانوی با كرامت الهی با همسر و فرزندانشان و با جامعه و ساير مؤمنان چيزی است كه بيش از پيش بايد مورد توجه قرار بگيرد و در زندگی‌ها به كار گرفته شود تا جامعه ما جامعه‌ ای فاطمی شود.

کد خبر 1016349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha