تحویل ۵۰۰ مسکن ایثارگران همزمان با دهه فجر در گیلان

پاکاری از افتتاح و تحویل ۵۰۰ مسکن ایثارگران در دهه فجر امسال در گیلان خبر داد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «عبدالله پاکاری » امروز (دوشنبه، ۲۹دی ) در نشست مشترک شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گیلان در سالن الغدیر استانداری با اشاره به مسکن ایثارگران اظهارکرد: تفاهم نامه رسیدگی به مشکل مسکن ایثارگران منعقد شده و طی آن تفاهم‌نامه مشکلات این قشر در حال بررسی است.

 


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه ۵۰۰ ایثارگر گیلانی تا دهه فجر امسال مسکن دریافت می‌کنند، گفت: از این مجموع تا کنون ۱۷۱ نفر قطعی شده است که اگر در این راستا زمین های مورد نظر واگذار نشود، این تفاهم نامه عملیاتی نخواهد شد.

 


پاکاری اذعان کرد: بیش از ۲ هزار ایثارگر واجد دریافت مسکن در استان شناسایی شده است.

 


وی ادامه داد: تا امروز بیش از چهار هزار نفر از این خدمات بهره‌مند شدند و پنج هزار نفر نیز منتظر دریافت خدمات مسکن هستند.

 



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان تصریح کرد: تا پایان دولت تدبیر و امید برنامه ریزی شده که مشکل مسکن یک هزار و ۵۰۰ ایثارگر ساماندهی شود.

 


وی اضافه کرد: در این طرح ۲۱ جانباز ۷۰ درصد شناسایی شده که جز گروه ویژه قرار گرفته و در اولویت قرار دارند در این راستا باید زمین ساخت مسکن در سطح شهر برای آنها تعرفه شود.

 



پاکاری از همکاری و آمادگی سپاه قدس گیلان در این حوزه خبرداد و خاطر نشان کرد: اگر زمین‌های مدنظر به بنیاد شهید واگذار شود مشکل مسکن بخش اعظمی از ایثارگران در آینده نزدیک حل می شود.‌



کد خبر 1016582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha