آغاز ثبت نام دوره «فیض الزهرا (سلام الله علیها)» ویژه بانوان

مرکز «فرهنگ خانواده» وابسته به آستان قدس عباسی از آغاز ثبت نام دوره الکترونیکی بانوان فیض زهرا (علیها السلام) خبر داد. این دوره به مناسبت بزرگداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) طبق روایت سوم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، مرکز «فرهنگ خانواده» وابسته به آستان قدس عباسی از آغاز ثبت نام دوره الکترونیکی بانوان فیض زهرا (علیها السلام) خبر داد. این دوره به مناسبت بزرگداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) طبق روایت سوم برگزار می‌شود.
خانم أسمهان إبراهيم، مسئول مرکز فرهنگی خانواده درباره این دوره اظهار داشت: «این یک دوره فرهنگی و آموزشی با مضامین تربیتی و محورهای متعدد و متنوع برگرفته از سیره معطر حضرت زهرا (علیها ‌السلام) است، چرا که زندگی ایشان نمونه کامل و جامعی از معانی والا و مکتبی از آگاهی و اخلاق به شمار می‌رود. این دومین نسخه از این دوره است که با توجه به استقبال و مشارکت گسترده‌ی مخاطبان برگزار می‌شود.

وی افزود: «این دوره از روز یکشنبه سوم جمادی الثانی از طریق لینک https://t.me/faydalzahraa2 به مدت سه روز ادامه خواهد داشت و در آن از حضور گروهی از اساتید متخصص بهره خواهیم برد. همچنین فضای گفتگو و پرسش و پاسخ نیز در آن فراهم است.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «برنامه این دوره شامل محورهای زیر خواهد بود:

- روش تربیتی حضرت فاطمه زهرا (علیها ‌السلام) در تربیت فرزندان.

- مدیریت امور منزل و خانواده برگرفته از شخصیت بانوی عالمیان حضرت زهرا (علیها السلام).

- مبانی کلی در زندگی زناشویی حضرت زهرا (علیها السلام).
 

کد خبر 1016661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha