بهره برداری از یک پروژه ورزشی آران و بیدگل در دهه فجر

معاون خدمات شهری شهرداری آران و بیدگل از افتتاح پروژه ورزشی زمین مصنوعی این شهرستان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

«علی مهرآبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پروژه زمین چمن مصنوعی شهرداری آران و بیدگل به بهره برداری می رسد.

 

معاون خدمات شهری شهرداری آران و بیدگل افزود: این فضای ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال در بلوار شهروند آران و بیدگل، ضلع غربی بوستان مهربانو احداث شده است.

 

مهرآبادی بیان داشت: مساحت زمین چمن مصنوعی شهرداری آران وبیدگل ۹۹۰ متر مربع خواهد بود که عملیات اجرایی آن توسط شهرداری آران و بیدگل در حال انجام است.

 

معاون خدمات شهری شهرداری آران و بیدگل هدف از احداث و بهره برداری از این پروژه را ایجاد محیطی مفرح و با نشاط همراه با رعایت استاندارد و ایمنی برای ورزش جوانان و فوتبال دوستان آران و بیدگل دانست و افزود: با بهره برداری از این زمین فوتبال، شرایط مطلوبی برای ورزش جوانان و تقویت روحیه و نشاط آنان فراهم خواهد شد.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۷ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و در فاصله ۲۱۵ کیلومتری از مرکز این استان واقع شده است./

کد خبر 1016674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha