انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در جامعه یک امر ضروری است/ صدا و سیما در یک جهاد رسانه‌ای و نبرد نابرابر قرار دارد

آیت ‌الله حسینی بوشهری گفت: انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در جامعه یک امر ضروری است و رسانه ملی و استانی در عرصه مقابله با جنگ رسانه‌ای نقش مهم و ممتازی دارند که تاکنون خوش درخشیده‌اند.

به گزارش  خبرگزاریشبستان از بوشهر، «آیت ‌الله سید هاشم حسینی بوشهری» روز دوشنبه (29 دی) در مراسم رونمایی از ۱۲ هزار دقیقه برنامه ‌سازی مرکز بوشهر ویژه ایام‌الله دهه فجر با تاکید بر ضرورت تقویت رسانه ملی و استانی در مقابله با تهاجمات رسانه ای دشمن، اظهار داشت: استکبار جهانی از ابزار رسانه برای پیشبرد اهداف خود علیه نظام دینی استفاده می‌کند.

 

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این آیین به تلاش های استکبار جهانی در جهت القای ناکارآمدی حکومت دینی در جامعه اسلامی اسلامی اشاره کرد و افزود: رسانه ملی و استانی در عرصه مقابله با جنگ رسانه‌ای نقش مهم و ممتازی دارند که تاکنون خوش درخشیده‌اند.

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان ضمن تقدیر از اطلاع‌رسانی به‌ موقع و شفاف رسانه ملی در زمینه‌های مختلف تصریح کرد: انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در جامعه یک امر ضروری است.

 

آیت ‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه صدا و سیما در یک جهاد رسانه‌ای و نبرد نابرابر قرار دارد، خاطرنشان کرد: صدا و سیما در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی نقشی کلیدی، اثرگذار، وحدت‌ بخش و ماندگار داشته است.

 

وی به اقدامات تاثیر گذار صداوسیما در خصوص کاهش شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و ادامه داد: در عرصه مقابله با کرونا نیز شاهد تولید و پخش برنامه‌های خوبی در صدا و سیما در سطح استانی و ملی بودیم که با اعتماد مردم به این رسانه شاهد بهبود وضعیت هستیم.

 

سیدحسین ناظر نیز در این آیین به ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز بوشهر در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۲ هزار دقیقه برنامه خبری، رادیویی، تلویزیونی، فضای مجازی و موسیقی ویژه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گستره استانی، ملی و فراملی پخش می‌شود.

 

کد خبر 1016718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha