احیای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر ازطریق تبلیغ، ترویج و ایجاد شناخت محقق می شود

حجت الاسلام حقیان با بیان اینکه احیای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر از طریق تبلیغ، ترویج و ایجاد شناخت محقق می شود، گفت: رسانه و هنر ابزاری مهم جهت تبلیغ، ترویج و احیای این دو فریضه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، حجت الاسلام « رضا حقیان» امروز(29 دی) در دیدار با مدیرکل حوزه هنری استان لرستان، اظهار داشت: امروز در بمباران تبلیغاتی دشمنان قرار داریم  وبرای اینکه در مقابل انواع انحرافات و شبهات دشمنان بتوانیم ایستادگی کنیم نیازمند برنامه ریزی در راستای ترویج و نهادینه سازی دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر هستیم.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان  ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر ، انسان را از فساد و منکر و گناهان و آسیب های اجتماعی و فردی مبرا می دارد و  درصورتی که  این دوفریضه را عملیاتی نکنیم هم فرد و هم جامعه به خطر خواهد افتاد.

 

وی  با اشاره به برنامه ریزی های به عمل آمده در این حوزه، خاطرنشان کرد: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال احیای این دو فریضه هستیم.

 

حجت الاسلام حقیان بیان کرد: احیای این دو  فریضه از طریق تبلیغ، ترویج  وایجاد شناخت و سپس ایجاد باور صورت می گیرد.

 

وی با بیان اینکه در این راستا تلاش می شود از ابزار رسانه ای، استفاده  و ظرفیت های هنری بهره گرفته شود، بیان کرد: رسانه و ظرفیت های هنری می توانند نقش مهمی در تبلیغ، ترویج و همچنین احیای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

 

حجت الاسلام حقیان در ادامه اظهار کرد: در این راستا امروز نشستی با مدیرکل حوزه هنری در راستای استفاده از ابزار رسانه، فرهنگ و هنر در راستای تبلیغ و ترویج و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان افزود: تفاهم نامه جهت تقویت همکاری های دوطرفه بین  ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و حوزه هنری لرستان منعقد می شود.

کد خبر 1016773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha