۷۸ بیمار حاد تنفسی در کاشان و آران و بیدگل بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در حال حاضر ۷۸ بیمار حاد تنفسی از شهروندان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در بیمارستان های این دو شهرستان بستری هستند که از این تعداد ۶۰ نفر در کاشان و ۱۸ نفر در آران و بیدگل بستری هستند.

دکتر «علیرضا مروجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمار حاد تنفسی جدید در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا(ع) آران و بیدگل بستری شده اند و خوشبختانه در این مدت، منطقه بیمار فوتی نداشته است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: در حال حاضر ۷۸ بیمار حاد تنفسی از شهروندان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در بیمارستان های این دو شهرستان بستری هستند که از این تعداد ۶۰ نفر در کاشان و ۱۸ نفر در آران و بیدگل بستری هستند.

 

مروجی با بیان اینکه هم اکنون ۲۲ بیمار در بخش ویژه بستری و تحت مراقب هستند، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۲۱ هزار و ۴۱۸ بیمار به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده اند و آزمایش ۸ هزار و ۱۹۵ نفر در کاشان و آران و بیدگل از نظر تست کرونا مثبت بوده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: همچنین مجموع ترخیص شدگان از بیمارستان های کاشان و آران و بیدگل تاکنون ۸ هزار و ۱۹۵ نفر است.

 

مروجی بر رعایت نکات و دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: در صورت عدم توجه شهروندان به نکات بهداشتی و خود مراقبتی، وضعیت بدتری را شاهد خواهیم بود. امیدواریم شهروندان با رعایت اصول بهداشتی به قطع زنجیره انتقال و شکست کامل کرونا کمک کنند./

کد خبر 1016827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha