توسعه همکاری میان اداره کل تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید فارس

حجت الاسلام مهرابی گفت: تفاهم نامه ای بین اداره کل تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید فارس با هدف همکاری در زمینه های قرآنی، آموزی، فرهنگی و احیا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد صادق مهرابی»، امروز (دوشنبه 29 دی) از انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه، همکاری در زمینه های قرآنی، آموزی، فرهنگی و احیا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس افزود: بدین ترتیب، مبلغین به برنامه‌های مشترک 2 طرف در سطح استان فارس نیز اعزام خواهند شد و از مربیان و داوران قرآنی نیز ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در سطح استان در برنامه ها استفاده خواهد شد.

وی اعلام کرد: برگزاری مشترک مسابقات قرآنی و معارف اسلامی و کتابخوانی، دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان بنیاد شهید، اعزام روحانیون در فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، اردویی درون شهری و برون شهری و ... از دیگر زمینه های همکاری در پی انعقاد این تفاهم نامه است.

خاطر نشان می شود، این تفاهم نامه با حضورحجت‌الاسلام «مهرابی»، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس و حجت‌الاسلام «محمدی پور»، مدیرکل بنیاد شهید استان بین این 2 اداره کل منعقد شد.

کد خبر 1016857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha