۶۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان آستارا توزیع شد

مرمرشاهی گفت: ۶۰ پرس غذای گرم به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی آستارا در بین نیازمندان توزیع شد.

«فرید مرمرشاهی» امروز(دوشنبه، ۲۹ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) ۶۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان محله میرزا، شالیزار و کشاورز آستارا توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی مسجد میرزا بندر آستارا با بیان اینکه این تعداد پرس غذای گرم با مشارکت پایگاه بسیج شهید محمدزاده، هیئت امنای مسجد میرزا، گروه جهادی پایگاه و خیرین تهیه و بین نیازمندان توزیع شد، افزود: ارزش غذای گرم توزیع شده در بین نیازمندان ۱۲ میلیون ریال است.

 

وی با اشاره به اینکه مشارکت کانون ‌ها و فعالان مسجد در لبیک به ندای مقام معظم رهبری و رزمایش مواسات چشمگیر و بی نظیر بوده است، تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا ویروس اطعام دهی به نیازمندان در دستور کانون شهدای انقلاب اسلامی بوده و در این راستا در مناسبت های مختلف بسته های کمک معیشتی، بسته های غذایی و اقلام بهداشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده و اینگونه اقدامات ارزشمند و خداپسندانه ادامه دارد.

 

مرمرشاهی گفت: کانون شهدای انقلاب اسلامی علاوه بر تهیه و توزیع بسته های غذایی و بهداشتی در بین نیازمندان، فعالیت های مختلفی را در طول سال در زمینه های فرهنگی، هنری، آموزشی، ورزشی، اردویی و ... برگزار می کند و نوجوانان و جوانان زیادی از برنامه های این کانون استقبال کرده و بهره می برند.

 

مدیر مسئول کانون  فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی مسجد میرزا بندر آستارا با تاکید بر حمایت از کانون های فرهنگی و هنری در سطح کشور به ویژه در شهرهای مرزی، خاطرنشان کرد: حمایت از کانون ها و توجه به این مراکز نتایج مثبتی در آینده به دنبال داشته و باعث می شود دشمنان در رسیدن به اهداف شوم شان ناکام بمانند.

کد خبر 1016872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha