هزینه در حوزه ورزشی نوعی سرمایه گذاری است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با تأکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت های مردمی در کنار حمایت دولت از حوزه ورزش، گفت: هزینه در حوزه ورزشی نوعی سرمایه گذاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی»، امروز(29دی) در دیدار با رئیس هیئت کشتی استان لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: استان لرستان ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه ورزش دارد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه جوانان لرستان در زمینه ورزش کشتی، دو و میدانی که نیازمند آمادگی جسمانی بالایی است، بسیار موفق هستند، افزود: باید دانش آموزان مستعد  را در رشته های مختلف به سمت ورزش هدایت شوند.

 

وی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی در ورزش گام های خوبی برداشته شده است، گفت: برای توسعه ورزش باید به ظرفیت های بسیاری که وجود دارد توجه شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه در حوزه ورزش باید در کنار توان دولتی ظرفیت های مردمی نیز به کار گرفته شود، افزود: هزینه شدن در حوزه ورزش سرمایه گذاری است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در کنار ورزش قهرمانی باید روحیه پهلوانی، دینی و جوانمردی نیز بین ورزشکاران استان تقویت شود، خاطرنشان کرد: این امر سبب می شود ورزشکاران میراث گرانقدری از خود به جای بگذارند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان بر ضرورت تقویت ارتباط بین ورزشکاران با روحانیت وحوزه های علمیه، عنوان کرد: در اردوهای ورزشی از روانشناسانی که تجربه کارهای دینی و مذهبی دارند استفاده شود.

کد خبر 1016884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha