اعطای نشان ملی دولت روسیه به‌ فعالان اقتصادی منطقه آزاد  

جلالی فر نشان ملی دولت روسیه را به پاس فعالیت ۲۲ ساله در زمینه توسعه مبادلات تجاری و ایجاد ارتباط قوی دیپلماسی دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «سعید جلالی فر» امروز(دوشنبه،۲۹دی) در حاشیه مراسم افتتاح شرکت مدیریت صادرات و دریافت نشان ملی روسیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نشان متعلق به همه فعالان اقتصادی کشور است و امیدواریم بتوانیم این نشان را برای توسعه مبادلات بین کشورهای ایران و روسیه استفاده کنیم.


عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی استان گیلان و مدیر عامل شرکت مدیریت صادراتی با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی  یکی از قطب های مهم و استراتژیک شمال - جنوب است گفت: شرکت مدیریت توسعه صادرات طی فراخوانی ۶۰ نفر را کنار هم گرد آورد و این شرکت را به ثبت رساند و به‌زودی شاهد افتتاح شعبه هایی جدید در آستاراخان و کریمه روسیه خواهیم بود.


مجری راه اندازی شبکه مویرگی عمده فروشی کالاهای ایرانی در روسیه تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح حذف واسطه ها و ایجاد رقابت بین رقبا و مشتریان است.

 

وی افزود: این شرکت رفتار رقبا را در بازارهای هدف مورد رصد و بررسی قرار داده و اطلاعات تجاری را به بخش تولید کنندگان و صادر کنندگان ایران می‌دهد تا کالاهای خود را طبق بازارهای مصرف روسیه تولید کنند.


جلالی فر تاکید کرد: متاسفانه در حال حاضر ظرفیت صادرات ما به روسیه زیر ۲ میلیارد است که این امر با وجود زیرساخت هایی که در شمال کشور داریم بسیار اندک بوده و ما باید بتوانیم این مقدار را با تلاش سازمان‌های مربوطه به بالغ بر ۱۰ میلیارد افزایش دهیم.

کد خبر 1016921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha