مشارکت کانون خواهران «زهرای اطهر» دهکویه در پویش نذر فاطمیه

اخوت گفت: کانون خواهران «زهرای اطهر» شهر دهکویه همزمان با ایام فاطمیه در راستای وظیفه دینی و شرعی خود در پویش نذر فاطمیه مشارکت کردند.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در دورانی که شیوع بیماری کرونا زندگی اقتصادی آحاد جامعه به ویژه نیازمندان را تحت‌تأثیر قرار داده است، کانون خواهران «زهرای اطهر» دهکویه با هدف یاری رساندن به محرومان شهرشان با اقدامات مؤثر و خداپسندانه خود با کمک‌های غیرنقدی برای حمایت از این قشر گامی مطلوب برداشتند.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: به مناسبت ایام فاطمیه کانون خواهران «زهرای اطهر» دهکویه به مدیریت خانم زهرا اصیل در پویش نذر فاطمیه مشارکت کردند و ۱۰۰ عدد ماسک، ۱۰ عدد لیف حمام، هفت عدد اسکاج و شش دستگیره، لباس زنانه، ماکارونی و نمک به مبلغ ۴ میلیون ریال به مرکز نیکوکاری کریم اهل‌بیت(ع) دهکویه اهدا کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: در شرایطی که عده‌ای در جامعه بیش از پیش برای تأمین حداقل معاش خود با مسایل زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند، اعضای این کانون فرهنگی هنری با هدف کمک‌رسانی به خانواده‌های بی‌بضاعت و مستمندان جامعه از ابتدای سال تا کنون نیز بسته‌های حمایتی در میان مناطق کم‌برخوردار توزیع کردند.

کد خبر 1016953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha