جمع‌آوری کتاب و اسباب‌بازی برای کودکان مناطق محروم در کردستان

لیلا آژیر از جمع‌آوری کتاب و اسباب‌بازی برای کودکان مناطق محروم در کردستان خبر داد و گفت: این اقدام علاوه بر استان در سطح کشور اجرا می‌شود.

لیلا آژیر، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اعلام کرد: به همت معاونت زنان و امورخانواده ریاست جمهوری در سطح کشور پویشی با عنوان پویش ملی «بانوی مهربانی» اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این پویش ملی به منظور جمع‌آوری کتاب و اسباب‌بازی برای کودکان مناطق محروم راه‌اندازی شده است، افزود: پویش ملی«بانوی مهربانی» در استان با مشارکت یکی از مؤسسه‌های مردم نهاد استان کردستان اجرا خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: برای اجرای هرچه بهتر این پویش نیازمند همکاری و مساعدت تمام ارگان‌ها، سازمان‌ها، ادارات و مؤسسه‌های مردم نهاد سطح استان هستیم تا بتوانیم کتاب و اسباب‌بازی مورد نیاز کودکان مناطق محروم را جمع‌آوری کنیم.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با تأکید بر مشارکت هرچه بیشتر شهرداری در تبلیغ اجرای این پویش مهربانی ادامه داد: در استان‌های دیگر کشور سازندگان و تولیدکنندگان اسباب‌بازی و ناشران کتاب کودک و نوجوان در این طرح مشارکت دارند امام در استان کردستان به دلیل نبود این دو گروه این طرح به صورت مردمی اجرا خواهد شد.

 

آژیر اضافه کرد: پویش‌های مردمی و طرح جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مناطق محروم از طرح‌های موفق بوده و امیدواریم در اجرای پویش ملی «بانوی مهربانی»، کردستان از استان‌های موفق کشور باشد.

کد خبر 1016963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha