خدمت به نیت امام رضا(ع) از توزیع ۳۰۰کیلوبرنج بین نیازمندان تا اهدای لوازم گرمایشی

ولی تبار گفت: خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر به مناسبت گرامیداشت شهادت حضرت زهرا(س)یک دستگاه آبگرمکن دیواری، یک دستگاه بخاری و یک پمپ آب به ارزش ۵۰ میلیون ریال خریداری و در اختیار خانواده محروم قرار دادند.

«شجاع ولی تبار»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری بابیان اینکه خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر با تمام توان در بخش محرومیت‌زدایی به نیت امام رضا (ع) فعال هستند، گفت: خادمیاران افتخاری حضرت رضا (ع) در این شهرستان با اجرای طرح ابتکاری تولی همان احیای مجالس روضه خانگی درصدد رفع نیازمحرومین به واسطه حضور در منزل نیازمندان هستند.

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر با بیان اینکه در ایام فاطمیه به همت خیرین و خادمیار نیک اندیش « برادر رحیم بابا جانی» 300کیلو برنج ایرانی برای جانمایی در سبد کالای نیازمندان تهیه شد، افزود: این خیر بابلسری هر ساله به نیت امام رضا(ع) برنج به نیازمندان اهدا می کند .

وی از اجرای طرح «آقا حساب کردند» با هدف رفع گرفتاری مالی نیازمندان خبر داد و اظهار کرد: در ایام منتسب به شهادت حضرت زهرا(س) به همت دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر حساب دفتری 12نفر از خانواده‌های نیازمند و محروم در سوپر مارکت های سطح شهر به ارزش 20میلیون و 292 هزار ریال به نام آقا امام رضا (علیه السلام) حساب شد.

ولی تبار یادآورشد: همچنین به همت و با پیگیری مسئول کانون تربیتی شهرستان بابلسر یک دستگاه آبگرمکن دیواری، یک دستگاه بخاری و یک پمپ آب جهت تامین آب به ارزش 50 میلیون ریال خریداری و در اختیار خانواده محروم قرار گرفت.

 

وی به اجرای طرح نان مهربانی جهت توزیع نان رایگان بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا( سلام الله علیها ) به همت کانون محلی خدمت رضوی محله پازوار 180قرص نان صلواتی به ارزش یک میلیون و 440هزار ریال بین نیازمندان توزیع شد.

 

کد خبر 1016967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha